Het resort

29 juni 2018 - Jan Thiel, Curaçao

Omdat de zeecontainer nog onderweg is, en wij vanaf 15 juli ons huis pas kunnen betrekken, heeft defensie tijdelijke huisvesting voor ons geregeld. We hebben een huisje van het Morena Resort in Jan Thiel toegewezen gekregen. En we mogen niet klagen. Het heeft 3 slaapkamers, 2 badkamers, een ruime veranda, roomservice, en staat op 25 meter afstand van 1 van de 2 zwembaden die de accommodatie rijk is. En had ik de roomservice al opgenoemd? Hier kunnen we wel aan wennen.

Ondanks dat Freek zich dinsdagochtend (de dag na aankomst) gelijk moest melden op zijn nieuwe werkplek en er verder ook echt veel geregeld moest worden, hebben we de afgelopen dagen ook een fijn vakantiegevoel gehad. Compleet met jetlag, muggen, warm weer en tropische huisdieren.

Onze jetlag wordt minder. De kids handelen de warmte. We spuiten Deet tegen de muggen, en niet elke leguaan, gekko of hagedis wordt meer uitvoerig bewonderd. We zeggen 'Bondia' als we aankomen en 'Ayo' als we weggaan. Oh en Freek is vandaag aan zijn eerste werkdag begonnen. Dag vakantie. Het waren 3 geweldige dagen. Nu wordt het echt.

Gisteren hebben we ons toekomstige huis weer bezocht. Een afspraak met verhuurder, makelaar, huidige huurder en wij dus. Met Luuk, Norah en Marin. Potverdorie wat was het schitterend. Nog mooier dan dat we in ons hoofd hadden! Er zijn afspraken gemaakt, weer papieren ondertekend en de kids hebben hun toekomstige slaapkamers gezien. Nu maar hopen dat de douane niet langer dan noodzakelijk over het klaren van onze contrainer doet en we ons paleisje de 15e ook echt kunnen betrekken.

X Sanne

1. Neef Joost:
    29 juni 2018
    top Sanne. Hou dit vol. Wie schrijft die blijft :-)
  2. Susan:
    Heeeeel leuk om te lezen San 😘
  3. Bregje:
    29 juni 2018
    Super leuk om te lezen San!
    Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben. 😘
  4. Ineke Oudhuis:
    29 juni 2018
    Heerlijk om te lezen én te zien hoe jullie je vermaken 🤗. Lachen die filmpjes !
  5. Marieke:
    29 juni 2018
    Leuk hoor Sanne al jullie ervaringen te lezen. Ik blijf jullie volgen!
  6. Anja:
    29 juni 2018
    Je kan altijd nog schrijfster worden Sanne......Top!
  7. Marlies:
    30 juni 2018
    Lekker San, en laat je vooral lekker verwennen met roomservice tot hopelijk de 15e!! Daarna moeten jullie weer aan de bak met de spullen..
    leuk hoe je schrijft!! Fijn te lezen dat jullie ook genieten tussen al het geregel door!!😘
  8. Linda Janmaat:
    1 juli 2018
    Leuk dit San, een lekker ouderwetse blog! :) Haha, ik ben benieuwd hoe vaak jij die room service al hebt gebeld.. ;P Lekker van genieten nu die er nog is! En fijn dat jullie tijdelijke plekje goed te doen is! Kijk uit naar je volgende verhaal :) X!
  9. Carolien:
    3 juli 2018
    Gezellig om op deze manier op de hoogte te blijven xx