Het vertrek

27 juni 2018 - Jan Thiel, Curaçao

Over 2 jaar gaan we.
Over een half jaar gaan we.
Shit, we gaan over 2 maanden al!

Na een chaotische, maar kort en krachtige voorbereiding was het weekend voordat we vertrokken bijna alles geregeld; de container met onze huisraad voer ondertussen op de Atlantische Oceaan, de overdracht van ons huisje was achter de rug, een map met belangrijke opgevraagde papieren was samengesteld en de koffers waren gepakt. Nu de handbagage nog. En de auto verkopen. Naja, iniedergeval de handbagage...

Via een geweldig feest hadden we 2 weken voor vertrek van iedereen afscheid genomen. Toch hadden we het laatste weekend nog veel aanloop van vrienden en familie. Leuk! Helemaal niet zo emotioneel en zwaar beladen. Probeer maar eens te beseffen dat je 3 jaar weggaat. Dat lukt je niet. Gelukkig maar.

En toen ineens stond om 6u 's ochtends de Schipholtaxi voor. Drie slaperige kids, 3 autostoeltjes, 10 koffers en 5 stuks handbagage inladen en gaan. Gelukkig stond Fam. Marchal ons op Schiphol op te wachten om te helpen uitladen en alles naar de incheckbalie te slepen. Dit was met recht een verhuizing te noemen!

Na veel gezoen (ook met Bob en Yvo die ons kwamen uitzwaaien) op weg naar de paspoortcontrole. En de gate. Overal vertraging en als allerlaatste betraden wij het vliegtuig. Hoefde we daar tenminste niet te wachten😊
Bye bye Nederland, bondia Morena Resort, ons thuis voor ieder geval de komende 3 weken.

Had ik het, als ik nu terugkijk, ook zo gedaan?
Het meeste wel. Freek en ik zijn ook onder druk een goed team.
Ik had dan alleen onthouden waar ik mijn zonnebril had gedaan. En Luuk zijn tandenborstel. En mijn ouders nog extra bedankt voor feit dat we weken aan de Spinel mochten wonen. En misschien iets beter opgeruimd daar😅
Maar verder, nee. Dit paste bij ons. Ik hou wel van een beetje chaos. Maar kijk ook uit naar een iets rustigere periode. We hebben er zin in! Liefs, Sanne

1. Sam:
    Haha, heerlijk! Idd een beetje rust kan ook geen kwaad. Geniet ervan jongens 😘
  2. San:
    27 juni 2018
    Helemaal leuk, dit. Ik zie jullie al gaan. Het avontuur is begonnen! Heerlijk om in morena te starten, die ze de groeten daar.
  3. Marlies:
    27 juni 2018
    Leuk San! Moet toch een heerlijk gevoel geven om dit met je gezin aan te gaan, aan te durven en het ook gewoon te doen!!
    Ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen, belevenissen en de dagelijkse bezigheden!
    Ik volg!!😀 geniet met elkaar!!😘
  4. Joyce en Tim:
    27 juni 2018
    Wat fijn om af en toe wat mee te krijgen van jullie belevenissen , zo zijn jullie toch nog een beetje in nederland , geniet van alles !!!! 😍 kusje
  5. Sharon:
    27 juni 2018
    Sanne chaos Marchal it’s all in the name😝🙈
  6. Anja:
    27 juni 2018
    Super leuk om dit allemaal te lezen ! Blijven we lekker op de hoogte van jullie leven daar. Xxx
  7. Marissa, Mark en Stan:
    27 juni 2018
    Leuk om jullie zo te kunnen blijven volgen! Helaas kon ik niet bij jullie afscheidsfeest zijn maar Mark had zeer genoten! Heel veel plezier en succes met al jullie belevenissen daar! Liefs Marissa
  8. Margriet Marchal:
    28 juni 2018
    Geweldig idee zo'n blog! :-)
  9. Jaap Marchal:
    28 juni 2018
    En nou bijhouden, dat blog! #leuk