Kinderopvang

9 juli 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Samen een nieuw avontuur aangaan, meer tijd voor het gezin. En dat in combinatie met een super gave baan. Dat was onze insteek. Dan ga je de kids toch niet naar de opvang brengen zou je denken? Nou, ik dus wel. Na een heerlijk weekend met vrijmibo en zaterdags een gezellige barbecue, is hier ook de week weer begonnen. En de aankomende dagen ga ik er bij 3 kijken. Ik heb weer een project😊

Natuurlijk zijn deze eerste weken samen heerlijk en noodzakelijk. Freek's wekker gaat om 5.45, en hij is meestal rond 4uur weer thuis. Wij zwemmen, skypen, slapen, spelen, eten, ruimen op, wassen af, gaan nog eens zwemmen en soms even naar de winkels. En alles op onze eigen tijd. Een nadeel is, dat de meiden door de hitte veel slapen en er dus weinig momenten zijn dat we er overdag op uit kunnen. Ook ben ik uit verveling gaan puzzelen. Of is dat uit ontspanning??
Een voordeel is dat er morgen en woensdag weer WK wedstrijden zijn. En dat ons resort vol zit met allemaal goed gehumeurde vakantiegangers, veel met kinderen. Dus ik maak vaak gezellig een praatje bij het zwembad. En als Freek thuis is, zoeken we een strandje op.

Hoewel het echt wel genieten is, vind ik dit niet nog wekenlang leuk. En de kinderen ook niet. Een andere omgeving, ander speelgoed, andere mensen, een echt gesprek... Eerst de verhuizing naar ons 'eigen' huis afwachten, en dan na een paar weken settelen onze wereld weer vergroten. Want een sociaal leven opbouwen of sporten is zo geen doen. En ik kan nu niet even mn moeder bellen. Dus ga ik alvast opzoek naar goede opvang. Is dat maar geregeld😉

1. Ineke Oudhuis:
    9 juli 2018
    Ik snap het helemaal Sanne🤗; groot gelijk; het moet voor jullie allemaal leuk blijven👍
  2. Carolien:
    10 juli 2018
    Lekker bezig San! Helaas zal het niet hetzelfde zijn als je ouders, maar er is vast een goeie andere optie!