Lege agenda's

5 juli 2018

Oké, ik ben dus van de lijstjes. Van to-do-lijstjes en boodschappenlijstjes. En schema's. En gedeelde agenda's. Ik hou van overzicht en dingen op tijd regelen. Met de kids dan. En op mijn werk. Want bij andere schema's en lijstjes steek ik veel werk in het verzinnen en netjes opmaken ervan, maar kijk ik er vervolgens nooit meer naar.

Op Curaçao komt iedereen te laat. En dan ben je niet eens te laat. Je kunt dus om 3u afspreken en om 4u aankomen en dan hoef je je nieteens te verontschuldigen.

De laatste tijd in Nederland waren de to-do-lijstjes op z'n langst. Ik had een 'to-do' een 'to-do NU' en 'to-do Freek' en de items waren niet meer te tellen. In 4 weken hebben we enorm veel gedaan gekregen. En eenmaal hier, kon ik wissen wat er nog stond. Want 'op kraamvisite', 'huisjes Bob & Ad', 'kleding kids uitzoeken', 'ramen lappen', 'vriezer ontdooien', je kan er hier niets meer mee. Ik begin dus weer op 0. Yes.

De eerste week op Curacao stond de gedeelde agenda nog vol regelafspraken, begin deze week nog een paar, en morgen de laatste. Verder is hij leeg. Gewoon helemaal leeg. Natuurlijk moet Freek werken en staan er wel verjaardagen, maar die zijn in Nederland. Mijn camera en laptop zijn per ongeluk met de container mee gegaan. Dus ook daar kan ik op het moment niets mee. Best wennen, zoveel vrije tijd! En 24/7 bij de kids heeft veel voordelen (Marin leert elke dag een aantal woordjes bij) maar ik denk dat ik per dag 300x 'mama' hoor. Ik mag het geen werk noemen, maar vermoeiend is het soms wel.

Afgelopen weekend hadden we op Mambo Beach gezellig aangezeten met een collega van Freek en zijn vriendin. En nu zijn we uitgenodigd voor een familiebarbecue van hun fietsclubje. En dat is zaterdag. Dus staat er gewoon wat in de agenda. Best wel weer leuk 😊

Oh en net een middag en avond doorgebracht met Alex Pepermans en Nastasja uit Nederland; voordeel van een lege agenda dat je altijd tijd hebt voor een spontane date!

X Sanne

1. Amber:
    6 juli 2018
    Weer leuk verhaal om te lezen! Fijn dat je aardig zen bent! 😃 alweer hoop gezelligheid zie en hoor ik! Leuk! Geniet! Kus
  2. Anja:
    6 juli 2018
    Ik hoor het al.... Geniet nog even van de lege agenda. Kan nooit lang duren:-) xxx
  3. Wouter Marchal:
    6 juli 2018
    Ha, mooi verhaal weer Sanne. Echt heel leuk om te lezen hoe het jullie vergaat daar!
  4. Carolien:
    6 juli 2018
    Heerlijk San.. Gewoon even "niks" wat natuurlijk relatief is gezien jullie drukke weken die al geweest zijn.
    Nu weer bouwen aan een agenda met leuke en gezellige dates.
    Voor je het weet staat hij weer vol ;-)
    Knuffels uit Den Helder
  5. Linda Janmaat:
    8 juli 2018
    Lekker hoor San, bij nul beginnen met je to do lijstjes, hopelijk blijven ze voorlopig nog lekker leeg.. dates mogen er wel weer snel bij komen natuurlijk, maar dat komt vast goed. Wat leuk dat jullie al eerste bezoek hebben! :) Xx